Η οδήγηση θέλει ταπείνωση. Με αυτήν την κουβέντα του αγίου Παϊσίου που παράφρασε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ, έκλεισε η μερίδα οδικής ασφάλειας που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 στο Πνευματικό Κέντρο της Ι.Μ. Γρεβενών. Την Ημερίδα οργάνωσαν από κοινού , η Ι.Μ. Γρεβενών σε αγαστή συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, το Γενικό Νοσοκομείο και την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων. Δείχνοντας έμπρακτα οι φορείς το ενδιαφέρον της για όσα συμβαίνουν στους δρόμους του τόπου μας αλλά και με τις εύστοχες παρουσιάσεις των εξαιρετικών ομιλητών του Χρ. Τζημορώτα από την Τροχαία, του Κ. Καραγιάννη, Διασώστη Ε.Κ.Α.Β, του Β. Τσιντζιλίδα , Ιατρού του Γ.Ν.Γ. και του Τ. Πουρναράκη , Παρουσιαστής Αγώνων F1, όλοι γνώστες του αντικειμένου οι παρευρισκόμενοι αν μη τι άλλο προβληματίστηκαν ως προς μία ορθότερη και πιο συνετή οδήγηση. Η εκδήλωση εγκαινίασε την έναρξη μίας ευρύτερης συνεργασίας της Ι.Μ. Γρεβενών με την Τροχαία για το αυτό θέμα.






